خبرگزاری کار ایران

کاهش دمای هوای تهران تا دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۰۸۸

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا صبح فردا (۳۰ بهمن‌ماه) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی و کاهش دما خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان به تناوب در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا صبح فردا (۲۹ تا ۳۰ بهمن‌ماه) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

از بعد از ظهر دوشنبه تا روز پنجشنبه (۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه) با استقرار جوی نسبتا پایدار در مناطق پرتردد شهری، افزایش نسبی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز دوشنبه روند کاهش دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ ‌بهمن‌ماه) نیمه‌ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه ( اول اسفندماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز