خبرگزاری کار ایران

تداوم کاهش دمای هوای تهران تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۷۰

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان صاف همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین کاهش نسبی دمای هوا تا فردا (۲۹ شهریورماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد و در ارتفاعات همراه با رشد ابر خواهد بود. 

برای امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ شهریور) در بعضی ساعت‌ها در بخش‌های غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال کاهش دید مورد انتظار است.

در ارتفاعات شمال شرقی استان در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در ساعات شب، گاهی مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

برای امروز و فردا کاهش نسبی دما و برای پنجشنبه (۳۰ شهریور) افزایش نسبی دما سپس عدم تغییر محسوس دما در سطح استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۲۹ شهریور) صاف در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد و در روز پنجشنبه (۳۰ شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در شب افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۱۷  و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز