خبرگزاری کار ایران

کاهش محسوس دمای هوای تهران از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۴۷

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از روز جمعه در مناطق مختلف این استان شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای عددی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده در این استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، گاهی با افزایش سرعت باد خواهیم بود. 

طی امشب و فردا (۲۱ و ۲۲ شهریور) در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید با احتمال وزش باد شدید موقتی در نیمه‌ جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات استان تهران مورد انتظار است و رخداد باد و گرد و خاک موقت در نواحی جنوبی و غربی گاهی همراه با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. 

از اواخر وقت پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات شمال شرقی استان تهران رخ خواهد داد. 

امروز (۲۱ شهریور) افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی و روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان تهران مورد انتظار است.

از پنجشنبه تا شنبه (۲۲ تا ۲۴ شهریور) با عبور متناوب امواجی از شمال استان تهران در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۲۲ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. در روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) نیز‌ آسمان پایتخت صاف تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش سرعت باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز