خبرگزاری کار ایران

حق‌بین خبرداد؛

اتمام عملیات پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۸۴۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اتمام عملیات پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اتمام مراحل تکمیل پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان، اظهار داشت: پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان (در محدوده بزرگراه شهید لشکری حدفاصل خیابان نفیسی تا میدان آزادی) با رویکرد کنترل سیلاب‌های فصلی و امکان انتقال آب‌های سطحی ضلع شمالی بزرگراه شهید لشکری به سرشاخه غربی موجود در میدان آزادی به اتمام رسید.

 وی ادامه داد: این پروژه به طول کلی ۱۶۳۰ متر، شامل ۴۶۷ متر لوله‌گذاری پلی‌اتیلن با اقطار ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ میلیمتر به روش ترانشه باز و اجرای تونل سنتی به طول ۱۱۶۳ متر با قطر معادل ۱۶۰۰ میلیمتر در عمق ۶ تا ۱۱ متری از سطح زمین می‌باشد.

 معاون شهردار پایتخت، افزود: احجام اصلی کار برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه شامل، 000/10مترمکعب عملیات خاکی، ۵۵۰ تن مصالح فولادی و ۵،۸۰۰ مترمکعب بتن بوده است.

 به گزارش سایت شهر، حق‌بین خاطرنشان کرد: پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان از مردادماه ۱۳۹۹ آغاز و با وجود موانع و مشکلات شامل محدودیت‌های ترافیکی، ۲۴ مورد معارضین تأسیساتی متعدد و وجود خاک‌ریزشی در محدوده اجرای تونل بوده که با اجرای ایمن کار، مساعدت‌های پلیس راهور و هماهنگی انجام شده با ارگان‌های ذی‌ربط مرتفع و عملیات اجرایی در بخش لوله‌گذاری و تونل با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰% ، تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز