خبرگزاری کار ایران

معاونت پرورشی و فرهنگی خبر داد:

حضور مشاوران و مربیان در کنار همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۵۹

معاون وزیر آموزش و پرورش از حضور مشاوران آموزش و پرورش در کنار همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، «اصغر باقرزاده» معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت ۲۳ دانش آموز در این حادثه گفت: مشاوران آموزش و پرورش در کنار هم کلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان خواهند بود و با افزایش کارشناسان خط مشاوره تلفنی ۱۵۷۰ در این استان خدمات‌رسانی و پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان، خانواده‌ها و همکاران فرهنگی انجام می‌شود. 

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده در بین دستگاه‌های مسئول و تقسیم کار صورت گرفته، مقرر شد تا برای مدارس ۱۹گانه‌ای که دانش آموزان شهید داشته اند، مشاوره و مداخلات ضروری توسط مشاوران انجام شود. 

باقرزاده عنوان کرد: در روزهای آتی در کرمان برای تمام مشاوران آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات حمایتی برای خانواده‌های داغدار، جلسه هماهنگی برگزار خواهد شد تا اقدامات بیشتر و بهتر جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای صورت پذیرد. 

لازم به ذکر است خط تلفنی مشاوره ۱۵۷۰ جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در همه استان‌ها برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز