خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت هلال احمر وارد کرمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۴۶

بامداد امروز پنجشنبه ۱۴ دیماه جاری دبیرکل جمعیت هلال احمر با همراهی سازمان امدادونجات با هدف سرکشی و بازدید با خانواده‌های شهدای هلال احمر این حادثه تروریستی وارد استان کرمان شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ بامداد امروز پنجشنبه ۱۴ دی ماه جاری، دبیرکل جمعیت هلال احمر با هدف سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر هلال احمر حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، وارد این استان شد. 

یعقوب سلیمانی پس از بازدید از مکان حادثه روز گذشته در گلزار شهدای کرمان در جمع امدادگران و نجاتگران امدادرسان این حادثه حضور یافت و گفت: همدلی و هم افزایی نیروهای امدادگر خواهر و برادر جمعیت هلال احمر استان کرمان بار دیگر باعث افتخار آفرینی در کشور شد. 

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و شهدای این حادثه علی الخصوص خانواده دو شهید امدادگر و جوان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: نیروهای داوطلب هلال احمر در همه حوادث و صحنه‌های سخت با ایثار و فداکاری در نجات جان همنوعان می‌کوشند. 

سلیمانی ضمن عرض خداقوت به نجاتگران و جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم کانون توجه همه جهانیان بوده است و این حادثه تروریستی گواه می‌دهد که دشمن از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هراس بیشتری دارد. 

لازم به ذکر است دبیرکل جمعیت هلال احمر با همراهی رییس سازمان امدادونجات در اولین دقایق ورود به استان کرمان در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز