خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

راه‌اندازی کارخانه نساجی هلال‌احمر در شهرستان دلفان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۹۱

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی کارخانه نساجی هلال‌احمر در شهرستان دلفان خبر داد.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: پس از دو سال مذاکرات مستمر و فشرده بالاخره موفق به اخذ صدور پروانه تاسیس کارخانه نساجی هلال‌احمر شهرستان دلفان شدیم.

وی اضافه کرد: کارخانه نساجی هلال‌احمر شهرستان دلفان  پس از کارخانجات نساجی تهران و خوانسار سومین کارخانه تولید کننده اقلام مورد نیاز کشور خواهد بود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از پیگیری‌های مستمر به زودی شاهد راه‌اندازی کارخانه نساجی هلال‌احمر در این شهرستان خواهیم بود.

ابراهیمی افزود: در مقیاس خیلی کوچک و به شکل اورژانسی در سوله‌های انبار هلال‌احمر دلفان، واقع در منطقه بابا محمد سنجابی راه‌اندازی خواهد شد.

وی حجم اشتغالزایی در این کارخانه را ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: براساس ماده سه اساسنامه شرکت، در این کارخانه طیف گسترده‌ای از اقلام مورد نیاز کشور تولید و تامین می‌شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این کارخانه انواع نخ، پارچه، پتو، پانچو و تمام منسوجات پارچه‌ای مورد نیاز جمعیت هلال احمر کشور و صنایع نظامی، انواع چادر امدادی، مسافرتی و کالای خواب مانند کیسه خواب و سایر ملزومات امدادی طراحی و تولید خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین انواع منسوجات و پوشاک نظامی، لباس کار خدماتی و تاسیساتی مورد نیاز صنایع، انواع کوله پشتی‌های مسافرتی، نظامی و برخی اقلام بازرگانی از دیگر اقلامی است که این کارخانه تولید خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز