خبرگزاری کار ایران

داروخانه هلال احمر رشت احیا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۹۷۹

فرماندار رشت گفت: با هم افزایی برای تقویت فعالیت داروخانه هلال احمر رشت دغدغه ادامه فعالیت این واحد رفع و دوباره احیا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،حمیدرضا امام پناهی امروز در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات داروخانه هلال احمر رشت برگزار شد، اظهار کرد: قابل قبول نیست داروخانه‌ای که زمانی جزو دو داروخانه برتر کشور به لحاظ اغناء دارویی و میزان فروش بوده امروز حال و روز خوشی نداشته باشد.

امام پناهی با بیان اینکه داروخانه هلال احمر از گذشته مرجعیت تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص را داشته است اما متأسفانه امروز با استمرار مشکلات، این مرجعیت در حاشیه قرار گرفته، افزود: با هم افزایی اراده‌ها برای تقویت فعالیت داروخانه هلال احمر رشت، دغدغه ادامه فعالیت این واحد رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: اصلاح ایراداتی از قبیل افزایش سهمیه دارویی از سبد داروهای تخصصی و داروهای مورد نیاز بیماران خاص، مکان گزینه بهتر برای فضای استقرار داروخانه، برطرف کردن مشکلات مالیاتی و همچنین بدهی به شرکت‌های دارویی را از جمله مواردی دانست که به فعالیت داروخانه هلال احمر رشت آسیب زده و ضروری است تا با پیگیری و تلاش مشترک مسئولان مربوطه، برطرف شود.

«جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه جلسه با اشاره به نمود موفق ظرفیت خدمات‌دهی دارویی داروخانه هلال احمر در دوران کرونا، بر آمادگی برای طرح و پیگیری مسائل گریبانگیر داروخانه هلال احمر رشت، در سطح کلان تاکید کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز