خبرگزاری کار ایران

تایید دسترسی هکرها به اطلاعات مشتریان «اسنپ فود» توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۷۶

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا دسترسی غیرمجاز به اطلاعات اشتراک کاربران شرکت اسنپ فود را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی روز یکشنبه از انتشار خبری مبنی بر ادعای یک گروه هکری در فضای مجازی مبنی بر دستیابی به برخی اطلاعات اشتراک کاربران در شرکت اسنپ فود خبر داد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته و ضمن تایید این خبر به اطلاع هموطنان عزیز و به‌خصوص کاربران این شرکت می‌رساند که اکنون تیم فنی پلیس فتا در این شرکت مستقر شده‌اند و در حال انجام بررسی‌های فنی و تخصصی هستند.

وی افزود: براساس تحقیقات صورت‌گرفته، شرکت اسنپ فود همچنان در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا تصریح کرد: با توجه به این که شرکت مذکور توسط کارشناسان این پلیس در سال جاری چندین نوبت مورد ارزیابی و توجیه فنی لازم قرار گرفته است، در صورت مشاهده هرگونه اهمال و سهل‌انگاری، مراتب برای پیگیری به مراجع قانونی منعکس خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، پاشایی در پایان گفت: به محض کسب اطلاعات دقیق‌تر و مشخص شدن ابعاد جدید از این دسترسی غیرمجاز، متعاقبا اطلاع‌رسانی به هموطنان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز