خبرگزاری کار ایران

تاکید شهردار تهران بر لزوم اتصال پایانه جدید شرق به شبکه مترو

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۵۹۸

در جریان بازدید شهردار تهران از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه بازسازی و راه‌اندازی پایانه جدید شرق، بار دیگر لزوم و اهمیت اتصال این مرکز تبادل سفر به شبکه متروی پایتخت از طریق توسعه شرقی خط ۲ مترو مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در بازدید شهردار تهران و هیات همراه شامل معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، شهردار منطقه ۱۳، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران و … از پروژه بازسازی و راه‌اندازی پایانه جدید شرق، ضمن پیمایش میدانی بخش‌های مختلف ساختمان پایانه و محوطه پیرامونی آن، مواردی از قبیل مولدسازی فضاهای موجود، طرح‌های توسعه‌ای مربوط به اراضی پایانه در فازهای تکمیلی و همچنین تمهیدات متناظر با استقرار سیستم حمل‌ونقل عمومی مکمل از قبیل مترو، اتوبوس و تاکسی در محوطه پایانه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

شهردار تهران در پایان این بازدید، پروژه پردیس مسافری شرق را طرحی متفاوت با آنچه در گذشته قرار به افتتاح آن بوده، توصیف کرد و امکانات و خدمات ایجادشده در فرآیند بازسازی و راه‌اندازی آن را قابل توجه برشمرد. علیرضا زاکانی همچنین موضوع توسعه شرقی خط ۲ مترو از ایستگاه فرهنگسرا تا پایانه جدید شرق را موضوعی مهم و کلیدی دانست و از دست اندرکاران امر خواست تا این بخش از پیوست تکمیلی پایانه را به جدیت دنبال کنند. 

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در بازدید از پردیس مسافری شرق، مدیران عامل شرکت واحد اتوبوسرانی و نیز سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز حضور داشتند تا در مورد جانمایی و میزان ناوگان سیستم‌های حمل‌ونقل مکمل در پایانه جدید شرق به ارائه توضیحات لازم بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز