خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت آماده‌سازی فاز نخست پایانه جدید شرق

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۸۳

عملیات اجرایی پروژه تکمیل و راه‌اندازی پایانه جدید شرق، طبق برنامه زمان‌بندی فاز نخست این پایانه در حال انجام است و موارد مربوطه در چند جبهه کاری دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و سرپرست شرکت متروی تهران در تشریح آخرین وضعیت آماده‌سازی فاز نخست پروژه پایانه جدید شرق گفت: پروژه احداث پایانه جدید شرق پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، از تیرماه سال جاری مجددا فعال شد و عملیات اجرایی مربوط به تکمیل و راه‌اندازی آن، در ۳  فاز اجرایی به شرکت متروی تهران واگذار شد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه شامل بهره‌برداری از ترمینال مسافری در ۳ طبقه، تکمیل محوطه‌سازی، جاده‌های دسترسی و معابر، نصب تجهیزات ویژه، احداث ساختمان‌های آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس به همراه خوابگاه رانندگان است و در صورت تامین به‌موقع منابع مالی، تا قبل از پایان سال جاری این پایانه افتتاح خواهد شد. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر اقدامات متعدد و متنوعی در جبهه‌های کاری مختلف پروژه مذکور انجام می‌شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به احداث جاده‌های دسترسی، اصلاح کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی، رفع نواقص و تکمیل سیستم موتورخانه، انجام کارهای باقیمانده تاسیسات برقی و مکانیکی، تامین تجهیزات ویژه از قبیل پله برقی، آسانسور، چیلر، سیستم‌های مخابراتی، اجرای سیستم روشنایی سالن اصلی و محوطه پیرامونی، اصلاح نمای دیوارهای پیرامونی و بهسازی طرح معماری به همراه اجرای اتاق‌ها و سالن‌های مورد نیاز در طبقه زیرزمین اشاره کرد. 

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، هرمزی در پایان گفت: تعویض قطعات فرسوده و شیشه‌های شکسته سالن‌های مسافری در کنار اصلاح هندسی معابر، تکمیل نازک‌کاری و اصلاح سنگ‌های کف و دیوار سالن اصلی در طبقات اول و دوم نیز از جمله دیگر اقدامات مربوط به عملیات اجرایی در حال انجام این پروژه است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز