خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران اعلام کرد:

استفاده رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان از مترو به‌شرط استفاده از «کیف پول شهروندی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۹۱۰

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: محصلان تا ۱۵ روز کاری آینده می‌توانند با استفاده از «کیف پول شهروندی» به‌صورت رایگان از متروی تهران استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در حاشیه رونمایی از سامانه کیف پول الکترونیک در جمع خبرنگاران گفت: آیین رونمایی از «کیف پول الکترونیک شهروندی» یکی از اتفاقات مهم شهرداری تهران در حوزه فاوا است. از کیف پول الکترونیک می‌توان در مواردی مبنی برای رایگان کردن استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان در ۱۵ روز کاری در مهرماه و تخفیف ۳۰ درصدی برای عموم شهروندان استفاده کرد.

وی افزود: با اجرای کیف پول الکترونیک ما می‌توانیم کنترل بهتری روی ترددها داشته باشیم. در متروی تهران روزانه یک میلیون و هشتصد هزار تراکنش داریم و با توسعه خطوط مترو و افتتاح ایستگاه‌های جدید به مرز ۲ میلیون خواهیم رسید. در مرحله دیگر از کیف پول الکترونیک برای سهولت در بهره‌برداری مردم از گیت‌ها استفاده می‌کنیم. 

هرمزی گفت: تردد دانش‌آموزان و دانشجویان با این سامانه راحت‌تر مشخص می‌شود. این طرح در خطوط مترو و بی‌آرتی قابل استفاده بوده و از بستر سامانه کارت‌های قبلی نیز قابل بهره‌برداری است. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هرمزی در پایان درباره زمان قطعی افتتاح متروی پرند گفت: به شرط اتصال برق پایدار که مشکل اصلی ما در متروی پرند است، وارد عملیات نهایی می‌شویم. به‌زودی با تحویل برق پایدار، تست گرم متروی پرند نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز