خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج سازندگی:

برخی فتنه ۱۴۰۱ را به یک اعتراض اجتماعی تقلیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۶۱۱

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در فتنه ۱۴۰۱ که برخی آن را به یک اعتراض اجتماعی تقلیل می‌دهند مدافعین امنیت پرچمدار بودند. کرونا که حادث شد پزشکانی که احساس می‌شد که این ها زندگی جدا از زندگی مردم دارند نشان دادند که خط مقدم را خوب می‌توانند حفظ کنند؛ سیل و زلزله که پیش آمد عزیزان به خوبی در این عرصه حاضر شدند، جنگ اقتصادی که اتفاق افتاد فعالان اقتصادی فعالانه در عرصه حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی عصر امروز در همایش اختتامیه چهارمین جشنواره ملی جهادگران طی سخنانی گفت: اولین نکته‌ای که به نظر رسید مناسب این فضا است این است که در قرن پانزدهم که قرن شگفتی های اسلام است، سرعت تحولات و تغییرات هم در جبهه حق هم در جبهه استکبار فزونی گرفته است.

وی افزود: شاهد مثال آن هم این است که تا قبل ۷ اکتبر خیلی از این شکل رویارویی و نبرد تمدنی خبری نبود، اما ۷ اکتبر یک ورقی را به نفع جبهه حق رقم زد و ملت ها را از خواب بیدار کرد که مشاهده کردید صدها هزار نفر و میلیون ها نفر را در حمایت از جبهه حق به خیابان آورد. جلوتر که رفتیم علمیات وعده صادق جنبش و خیزش دانشجویی را رقم زد. این نشان می‌دهد که تغییرات و تحولات خیلی سرعت گرفته است.

سردار زهرایی ادامه داد: امثال بنده و شمایی که داعیه دار شأن و تفکر و عمل صالح جهادی هستیم باید یک قدم هم جلوتر باشیم پیش برنده و جلوتر باشیم. بنده قصد دارم دارم به یک سری از این تغییرات و تحولات که در جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران اسلامی شکل گرفته اشاره کنم.

رییس سازمان بسیج سازندگی در ادامه عنوان کرد: یک زمانی در ۸ سال دفاع مقدس جلودار و پرچمدار بسیجیان در کنار ارتش غیور و پاسداران عزیز انقلاب اسلامی بودند. به قول نظامی ها خط مقدم دست این ها بود جلوتر که آمدیم در دفاع از حریم، مدافعین حرم از بسیجی ها بودند، در همین فتنه ۱۴۰۱ که برخی آن را به یک اعتراض اجتماعی تقلیل می‌دهند مدافعین امنیت پرچمدار بودند. کرونا که حادث شد پزشکانی که احساس می‌شد که این ها زندگی جدا از زندگی مردم دارند نشان دادند که خط مقدم را خوب می‌توانند حفظ کنند؛ سیل و زلزله که پیش آمد عزیزان به خوبی در این عرصه حاضر شدند، جنگ اقتصادی که اتفاق افتاد فعالان اقتصادی فعالانه در عرصه حاضر شدند.

وی تاکید کرد: اما یک چیز در همه این عرصه ها مشترک است و آن عنصر جهادی است، از ابتدای انقلاب تا امروز در همه عرصه ها مدافعین حرم کمی نداریم که از حرکت جهادی جوشش و رویش داشتند، حججی سرگل این هاست؛ در میان مدافعین امنیت در ۱۴۰۱ فقط ۹ شهید داشتیم. در کرونا عزیزان جهادی کم نداشتیم که مافیای ماسک آن زمان را جهادگران شکستند.

زهرایی همچنین خاطرنشان کرد: آیا کسی هست که باور نداشته باشد ما در جنگ تمام عیار رسانه‌ای با جبهه استکبار هستیم، آیا کسی هست که باور نداشته باشد که اگر سفره مردم را دشمن نشانه رفته از دریچه رسانه و دروغ پراکنی و ناامید کردن مردم است؟

وی تاکید کرد: جشنواره ملی جهادگران می‌خواهد بگوید جامعه عظیم و پرشکوه جهادگران همچنان که میدان را فتح کردند، همچنان که در عرصه های مختلف خوش درخشیدند، در جنگ رسانه‌ای هم هر جهادگر یک رسانه است، هرگروه جهادی یک گروه یا کانال مجازی امید آفرین و تولیدکننده یک اثر هنری رسانه‌ای است چون دستشان پر از جهاد و خدمت آفرینی است، چون با مردم زیست کرده‌اند و می‌تواند آثاری را خلق کنند که به دل مردم بنشیند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز