خبرگزاری کار ایران

ربیعی در گفت‌وگو با ایلنا:

حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۷۲۲

سخنگوی دولت دوازدهم گفت: حضور و همدلی مردم نسبت به حادثه شهادت رییس جمهور فقید کشورمان و تسلیت چهر‌ه‌ها و مسئولان پیشین کشور از جناح‌ها و تفکرات مختلف سیاسی، نشان‌دهنده آن است که حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر کار دولت یازدهم و سخنگوی دولت دوازدهم در کنار محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم، دو عضو کابینه دولت تدبیر و امید، به همراه یکدیگر در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی، شهید امیرعبداللهیان و سایر شهدای همراه ایشان در سانحه سقوط بالگرد حامل رییس جمهور حضور پیدا کردند.

علی ربیعی دستیار اجتماعی رییس جمهور در دولت دوازدهم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر لزوم ترویج روابط اخلاقی و انسانی در مسائل سیاسی، گفت: ما باید بیاموزیم که میان رقابت‌ها و اختلاف‌نظرهای سیاسی و یا حتی نقدهای تند نسبت به بخش‌هایی از عملکرد یکدیگر در برخی حوزه‌های مسئولیتی با رفتار اخلاقی و انسانی تفاوت قائل شویم.

وی تصریح کرد: انسانی و اخلاقی کردن روابط در فضای سیاسی گمشده این روزهای ماست.

سخنگوی دولت دوازدهم در ادامه ابراز داشت: از دست رفتن انسان‌ها به خودی خود غم‌انگیز است، به ویژه اینکه در جهت خدمت رسانی به مردم رقم خورده باشد.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما سال‌هاست شاهد بداخلاقی‌ها در مورد شخصیت‌های سیاسی، حتی افراد درگذشته بوده‌ایم اما این شایسته وجدان ملی ایرانی نبوده و اساس روح ایرانی و تفکر دینی مبتنی بر احترام و قدرشناسی نسبت به هرکسی که به هر میزانی به مردم و کشور خدمت کرده باشد، است.

وی در پایان، با ابراز تأسف از بروز حادثه جانکاه سقوط بالگرد رییس جمهور، تصریح کرد: نزاع‌های سیاسی افراد شناخته شده برای نفی یکدیگر در شرایطی که هنوز جامعه در بهت این سانحه تلخ به سرمی‌برد، اظهار داشت: حضور و همدلی مردم نسبت به حادثه شهادت رییس جمهور فقید کشورمان و همچنین ابراز همدردی و تسلیت چهر‌ه‌ها و مسئولان پیشین کشور از جناح‌ها و تفکرات مختلف سیاسی، نشان‌دهنده آن است که حفظ انسجام ملی در شرایط بحرانی و ناملایمات، باید در اولویت و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز