خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

جذب سالانه ۲۰۰ نفر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۴۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اخذ مجوز جذب سالانه ۲۰۰ نفر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تا سال ۱۴۱۰ خبرداد.

«قدرت الله محمدی» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جذب نیرو در سال ۱۴۰۳ در سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تا سال ۱۴۱۰ مجوز استخدام سالانه ۲۰۰ نفر را در سازمان آتش نشانی اخذ کرده ایم. بنابراین امسال نیز ۲۰۰ نفر را جذب خواهیم کرد. 

وی درباره جذب آتش نشانان زن ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما این است که به اندازه ظرفیت یک ایستگاه نیروی زن امسال جذب کنیم. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره برگزاری همایش بین المللی آتش نشانی همچنین گفت: در تیرماه انشاءالله همایش بین المللی ایمنی آتش نشانی برگزار خواهد شد همچنین یک نمایشگاه جانبی در کنار این همایش برگزار خواهد شد. این همایش با حضور کشورهای خارجی برگزار می‌شود. 

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ کشور برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: امسال برای اولین بار است که بعد بین المللی در بخش‌های مختلف این همایش در نظر گرفته شده است. این همایش در روز یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد. 

وی درباره دستاوردهای سازمان آتش نشانی در این همایش گفت: یکی از محسنات برگزاری این نمایشگاه و همایش این است که وضعیت ایمنی شهرها و به ویژه تهران بازخوانی می‌شود. همچنین بیشترین توجه ما به این است که نیازمندی‌های آتش نشانی‌های کشور را بومی‌سازی کنیم. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تاکنون در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم و تقریبا ۷۰ درصد از تجهیزات ساخت و ساز و ایمنی در کشور ما بومی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز