خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

کشف بیش از ۴ تن حشیش در بندر چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۴۵۹

فرمانده مرزبانی فراجا از موفقیت مرزبانان در کشف بیش از ۴ تن مواد افیونی از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جابه‌جایی محموله‌های سنگین مواد افیونی در محدوده آب‌های انحصاری ایران و ورود آن به کشور مطلع شدند. 

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده کردند و با تکنیک‌های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین‌گیر کردند و ناکام گذاشتند. 

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، اظهار داشت: با هوشیاری مرزبانان، ۴ تن و ۵۳۰ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۷۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی در پایان مرزهای ایران را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز