خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

کشف محموله میلیاردی طلای قاچاق در مرزهای کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۲۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از ۲۲ کیلوگرم طلا ی زینتی به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال در مرز مریوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای حراست از مرزها و تشدید اقدامات کنترلی، مرزداران هنگ مرزی مریوان با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی همه‌جانبه موضوع در نقاط مرزی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله زیورآلات قاچاق به کشور مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مرزداران در این عملیات پس از ساعت‌ها کمین هدفمند و اخذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شدند که در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر شدند و ۲۲ کیلو و ۱۸۷ گرم و ۷۰۰ سوت طلای زینتی کشف شد. کارشناسان ارزش تقریبی طلاهای کشف‌شده را ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند که با تشکیل پرونده قضایی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی در پایان خاطرنشان کرد:‌به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در مرزهای کشور انجام شده است و مرزبانان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک غیرقانونی خواهند شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز