خبرگزاری کار ایران

نشست مدیران پزشکی قانونی با رییس قوه قضاییه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۶۱

در سی امین سال تشکیل سازمان پزشکی قانونی کشور، سی و نهمین نشست هم اندیشی مدیران این سازمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه، یکم تا سوم آذر در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، نشست‌های مدیران سازمان به صورت دوره ای و با هدف بررسی مسائل و مشکلات، بیان دستاوردها و پیشرفت ها، به اشتراک گذاری نظرات و تجربیات مدیران استانی، چاره اندیشی و یافتن راهکارهایی برای رفع نواقص و موانع احتمالی خدمت رسانی مطلوب و .... برگزار می شود.

در نشست سی و نهم نیز که همزمان به سی امین سال تشکیل سازمان پزشکی قانونی (تیر ماه ۱۳۷۲) و با شعار "پزشکی قانونی، سی سال خدمت و پیشرفت مستمر" برپا می شود، رییس، معاونین و مدیران کل سازمان موضوعات مختلفی را در حوزه های تخصصی آزمایشگاهی، معاینات بالینی، تشریح و کمیسیون های پزشکی و همچنین مباحث آموزشی و پژوهشی و مشکلات نیروی انسانی، فضای فیزیکی و برنامه های سال ۱۴۰۳ را بررسی خواهند کرد.

یادآور می شود سی و هشتمین نشست هم اندیشی مدیران پزشکی قانونی تیر ماه سال گذشته در مشهد با شعار "پزشکی قانونی در مسیر تحول و تعالی" برگزار و در بیانیه پایانی آن بر بهره گیری هرچه بیشتر از فن آوری های نوین تأکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز