خبرگزاری کار ایران

بیانیه پزشکی قانونی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۰۲۶

در پی اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم این منطقه و حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، سازمان پزشکی قانونی کشور بیانیه‌ای صادر و این جنایات را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، سازمان پزشکی قانونی کشور در بیانیه‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مراکز غیرنظامی اشاره و آن را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل این روزها به شدیدترین شکل ممکن بر مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه تحمیل می‌شود. جنایاتی که به موجب آن تعداد زیادی از مردم و به ویژه زنان و کودکان به شهادت می‌رسند و در مقابل این کشتار هولناک و فاجعه دردناک انسانی شاهد سکوت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر هستیم که بدون هیچ واکنش موثری تنها نظاره گر این اتفاقات تلخ و کشته شدن بی‌گناهان بوده و یا نهایتاً به محکومیت های ظاهری بسنده می کنند.

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت صدها نفر کادر درمانی و زن و کودک بی گناه در شرایطی به وقوع پیوسته است که این رژیم سفاک برای جبران شکست غیرقابل ترمیم و بازسازی هیمنه پوشالی خودساخته‌اش از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای فروگذار نمی‌کند.

سازمان پزشکی قانونی کشور ضمن محکوم کردن این جنایات و خصوصاً تعرض به بیمارستان ها، اماکن درمانی و غیر نظامی و به شهادت رساندن زنان و کودکان بی دفاع که بر خلاف تمامی معیارهای عقلی، انسانی، وجدانی و با نقض تمامی قوانین بین المللی در حال وقوع است از جامعه جهانی و به ویژه سازمان های بین المللی می‌خواهد تا از برخوردهای دوگانه با مقوله حقوق بشر پرهیز و با به کارگیری تمامی امکانات خود مانع از تداوم نسل کشی در غزه شوند.

بدون شک این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند و مسئول اصلی آن رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان و پشتیبانان آن رژیم و در راس آن ها دولت آمریکا است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز