خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

تنگنا‌ها تأثیری در ارائه خدمت مطلوب به مردم ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۴۹

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: با وجود تمام سختی‌ها و تنگنا‌هایی که سازمان در بخش‌های مختلف با آن مواجه است همکاران همواره تلاش کرده‌اند به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنند و تنگنا‌ها و مشکلات به هیچ عنوان تأثیری در ارائه خدمات مطلوب به مردم ندارد.

به گزارش ایلنا، عباس مسجدی در نشست صمیمانه با همکاران استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و هرمزگان که به صورت ویدئوکنفرانسی و به منظور بیان مشکلات و راهکار‌های حل این مشکلات برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این جلسات دیدار با همکاران استانی و شنیدن اظهار نظر‌ها و سخنان آنان است تا از خلال آن راهکار‌هایی برای رفع مشکلات اندیشیده شود.

وی افزود: پیشرفت پزشکی قانونی در سال‌های اخیر و حرکت آن در مسیر رشد و تعالی ماحصل زحمات و تلاش‌های همکاران سازمان در سراسر کشور است که موجب شده پزشکی قانونی امروز روی سکوی قابل قبولی قرار گیرد.

مسجدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات سازمان پزشکی قانونی عنوان کرد: با همراهی دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌توان مشکلات و موانع موجود را برطرف کرد و تحقق این امر نیازمند پیگیری و رایزنی‌های مستمر با نهاد‌های مسئول است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کسی نگاه منفی به پزشکی قانونی ندارد اظهار کرد: دیدگاه کلی جامعه نسبت به پزشکی قانونی بسیار مثبت است و این موضوع در بسیاری از پرونده‌های تنش‌زا که نظرات کارشناسی پزشکی قانونی فصل الخطابی برای آن بود، به خوبی قابل درک است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه مشکلات و نواقص موجود با تلاش و پیگیری‌های انجام شده مرتفع خواهد شد گفت: پزشکی قانونی با پیشرفت‌های اخیر خود به جایگاه مطلوبی رسیده، اما هنوز تا رسیدن به قله فاصله دارد که بدون شک و با پیگیری و تلاش همه جانبه همکاران به طراز مدنظر خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز