خبرگزاری کار ایران

کاهش محسوس دمای هوای تهران از سه‌شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۵۷

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان همراه با وزش باد شدید و رگبار باران در نیمه غربی و کاهش محسوس دما از روز سه‌شنبه (۹ آبان‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مطابق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، این استان تا روز دوشنبه (۸ آبان) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی خواهد بود.

از بعد از ظهر دوشنبه با بروز ناپایداری جوی در بیشتر نواحی افزایش ابر، در مناطق غربی وزش باد شدید و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۹ تا ۱۱ آبان) در سطح استان به‌ویژه نیمه‌ غربی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است. همچنین از روز سه‌شنبه (۹ آبان) کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر با افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در روز سه‌شنبه (۹ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر درجه سانتی‌گراد، خنک ‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز