خبرگزاری کار ایران

رگبار باران در تهران/ کاهش دما طی امروز و فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۵۶۹

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که برای امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مهر) با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های جوی، به‌تناوب در بعضی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق و همچنین وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ مهر) با توجه به عبور سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های جوی، به‌تناوب در بعضی ساعات شاهد رگبار باران با احتمال رعد و برق و همچنین وزش باد شدید در سطح استان خواهیم بود. 

همچنین در ارتفاعات و بخش‌های غربی استان تهران گاهی وزش باد خیلی شدید با احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد خیزش موقت گرد و خاک و در قله‌ها بارش برف و مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ مهر) آسمان استان تهران کمی ابری، در ارتفاعات گاهی همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود و در بعد از ظهر روز دوشنبه (۲۴ مهر) در بیشتر نواحی استان افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده و وزش باد شدید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، برای امروز و فردا کاهش دما و از شنبه تا دوشنبه به‌تدریج افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شهر تهران فردا (۲۱ مهر) نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار باران، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۲۲ مهر) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، فیروزکوه، میگون و آبعلی با کمینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد، سردترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز