خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌ آگاهی پایتخت خبر داد:

آزادی گروگان ۵ میلیارد تومانی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۶۳

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی گروگان ۵ میلیارد تومانی در عملیات‌های پیچیده پلیسی در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: با ربوده شدن مردی جوان از شهرک گلستان و انتقال وی به یکی از استان‌های غربی کشور از سوی چند گروگانگیر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت که متهمان با چرب‌زبانی شاکی پرونده را به خانه‌ای در شهرک گلستان دعوت کرده و او را به خاطر دریافت ۵ میلیارد تومان با خودروی پراید به یکی از استان‌های غربی کشور ربوده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان این که آدم‌ربایان برای برادر شاکی پرونده فیلم‌های شکنجه ارسال و درخواست پول می‌کردند، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه کیفری دارند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی پس گذاشتن یک قرار صوری در پمپ بنزین شهر موردنظر با دستور قضایی راهی آنجا شدند و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از متهمان را با تیراندازی هوایی دستگیر کردند.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه متوجه شدند، فرد ربوده‌شده و متهمان دیگر پرونده در خانه‌ای نیمه‌کاره در یک روستا هستند که خیلی زود پا در آنجا گذاشتند و با عملیات‌های ضربتی موفق به رهاسازی گروگان و دستگیری دیگر متهمان پرونده شدند.

رئیس پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ با بیان این که از متهمان سلاح‌های جنگی کشف شده است، عنوان کرد: گروگانگیران، پس از انتقال به مقر انتظامی، در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی برای دریافت ۵ میلیارد تومان با اجرای نقشه قبلی اعتراف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گودرزی در پایان متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و فرد ربوده‌شده به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز