خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله در جنوب شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۳۳

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله در جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در جنوب شرق تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا با روش‌های اطلاعاتی و میدانی از صحنه جرم دریافتند که چند هفته قبل، صدای نزاع و درگیری در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران به گوش رسید و پس از آن متهم با استفاده از یک جسم سخت مقتول را مورد اصابت ضربه قرار داد و مقتول پس از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده به قتل رسید. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پس از آن در گام دوم با بررسی جسد، اثرات جراحت روی سر و بدن مقتول را مشاهده کردند و به صداقت موضوع پی بردند. در ادامه کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی، طی یک عملیات غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت که «با دعوت مقتول به منزل او رفتم و در آنجا مشغول صحبت بودیم که ناگهان بر سر یک‌سری اتفاقات با یکدیگر درگیر شدیم و پس از این که از منزل او خارج شدم، ناگهان به سمت من حمله‌ور شد و من با استفاده از یک جسم سخت با او درگیر شدم که با توجه به اصابت ضربه به سر مقتول، او بیهوش شد و من سریعا محل را ترک کردم.» 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به جرم قتل عمد به زندان منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز