خبرگزاری کار ایران

قتل یک افغانستانی به دست هموطنش در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۲۸۰

پلیس آگاهی پایتخت از قتل یک افغانی به دست هموطنش در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از بیمارستان‌های شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان ابتدا با حضور در بیمارستان و بررسی جسد هیچ‌گونه آثار ضرب و جرح روی جسد مشاهده نکردند. در گام بعدی نیز با بررسی میدانی و تحقیقات از شاهدان صحنه جرم دریافتند که مقتول فردی ۲۵ ساله تبعه افغانستان است که با هموطن خود وارد مشاجره و درگیری شده و در ادامه قاتل با زدن یک سیلی به صورت مقتول باعث شده است که او کنترلش را از دست بدهد و دچار تشنج شود. 

وی افزود: در ادامه قاتل توسط مردم دستگیر و سپس توسط پلیس به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل می‌شود. مقتول نیز پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت، اما علی‌رغم انجام اقدامات پزشکی، جان خود را از دست داد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان این که متهم در بازجویی‌های اولیه به درگیری با مقتول پس از مشاجره لفظی در خصوص مسائل کاری اقرار کرد، گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای بررسی دقیق علت فوت در احتیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز