خبرگزاری کار ایران

آغاز بهره‌برداری از خطوط سیار معاینه فنی در منطقه ۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۹۲۶

صبح امروز خطوط سیار معاینه فنی منطقه ۳ با حضور شادی مالکی، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و حمید جوانی، شهردار منطقه آغاز بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (سه‌شنبه ۲ آبان) خطوط سیار معاینه فنی منطقه ۳ با حضور شادی مالکی، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و حمید جوانی، شهردار منطقه ۳ آغاز به کار کرد.

مالکی در تشریح جزئیات این اقدام گفت: این مراکز سیار معاینه فنی در خیابان شریعتی و سه‌راه ضراب خانه قرار می‌گیرند و باتوجه به این که یکی از اهداف احداث خطوط سیار، تسهیل دسترسی شهروندان مناطق به مراکز معاینه فنی است، با بررسی‌های کارشناسی، مناطقی که از این سرانه خدماتی محروم بودند، در طرح ایجاد مراکز معاینه فنی سیار مورد توجه ما قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران ادامه داد: منطقه ۳ تا امروز فاقد مرکز معاینه فنی بود،  به این ترتیب دو خط از خطوط سیار باتوجه به وسعت منطقه و جمعیت آن در این ناحیه جانمایی شد. راه‌اندازی ۱۵ خط معاینه فنی سیار دیگر نیز در سال جاری بدون احتساب هزینه‌های عمرانی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هزینه برد. البته زمین این مرکز از سمت منطقه تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران هزینه‌ای بابت پروژه‌ها انجام نداده و افتتاح مرکز معاینه فنی سیار با مشارکت بخش خصوصی انجام شده است. این مرکز نیز جزو خطوط سیاری است که از جای دیگری به این منطقه اضافه شده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، مالکی در پایان اظهار داشت: ما سالانه مجموعا ۳۰۰ هزار خودرو ارتقای ظرفیت خواهیم داشت و امیدواریم با کیفیت مناسب در مراکز، معاینه فنی آنها را پوشش بدهیم. فارغ از همه الزامات قانونی به‌جهت دغدغه‌مندی حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، همه باید به جهت ایمنی از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز