خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستر ی استان تهران از مجتمع قضایی خانواده یک تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۵۴۲

بر اساس مفاد اصل دهم قانون اساسی متولیان تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده متفرق بوده ومجلس شورای اسلامی باید به دنبال تشکیل وزارت خانواده باشد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با توجه به اهمیت نقش بانوان در حفظ و تداوم کانون خانواده،  نیکوکار معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران با همراهی افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در امور بانوان، جعفری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران،  رحمانی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده از مجتمع قضایی خانواده یک بازدید کرد.

نیکوکار  در این بازدید گفت: تزلزل خانواده یکی از عوامل مهم  و منشا به وجود آمدن آسیب های اجتماعی می باشد که این امر منجر به افزایش ورودی پرونده به دادگستری شده است.

وی انجام مشاوره قبل،حین و بعد از ازدواج و مهارت افزایی در حل مسائل زناشویی را ضروری دانست و بر همکاری از سوی مراجع ذیربط تاکید کرد.

حاتمی سرپرست مجتمع قضایی خانواده یک  راه اندازی  دادگاه تخصصی خانواده با حضور رییس یا دادرس علی البدل و قاضی مشاور زن مطابق قانون حمایت خانواده سال 1392 در شهر تهران را امری مهم و ضروری برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز