خبرگزاری کار ایران

همکاری موسسه «بهارنکو» و سازمان بهزیستی فارس؛

بهارنکو از یک مرکز به گروه موسسات دانش بنیان تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۵۲

مدیر عامل گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو گفت: این موسسه در سال ۸۹ کار خود را از آموزش های هنگام ازدواج آغاز کرد و با ارتقاء کیفیت و کمیت، آموزش ها را برای اولین بار در کشور از دو به ۱۲ ساعت افزایش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو، حمید مقامی در جلسه ای به منظور همکاری های دوجانبه بین بهزیستی و بهارنکو  با اشاره به گسترش  موسسه طی این ۱۳ سال و فعالیت های متعدد و متفاوت در حوزه های پیش و پس از ازدواج علاوه بر هنگام ازدواج، گفت: در واقع بهارنکو از یک مرکز به گروه موسسات دانش بنیان تبدیل شد.

مدیر عامل بهارنکو مدل این موسسه را مبتنی بر تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حلقه های میانی که راه حل برون رفت از مشکلات هستند، پنداشت و گفت: بهارنکو نیز گروهی از خود مردم بوده که مورد قبول حاکمیت نیز است.

وی افزود: به طوری که مقام معظم رهبری در دیدار با چند تن از فعالین حوزه خانواده طرح بهارنکو را الگو معرفی کردند. 

مقامی اضافه کرد: پیش از سال ۱۳۸۹ آمار طلاق های زیر یک و پنج سال زندگی مشترک حدود ۱۶ درصد و حال به زیر سه درصد در سطح شهر شیراز رسیده است. 

مدیر عامل بهارنکو افزود: با بازدید کارشناسان شورای عالی انقلاب فرهنگی از این گروه موسسات دانش بنیان و بررسی آمار و تاثیر این مرکز بر کاهش طلاق، طرح بهارنکو را موفق برشمردند. 

در ادامه مسوولین موسسات بهارنکو حاضر در جلسه نیز به معرفی موسسه خود پرداختند.

مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت:  از شما و تیم جوان و متخصصی که دارید و در راستای کنترل کاهش طلاق فعالیت دارید، تشکر می کنیم. 

محمد رضا هوشیار عنوان کرد: تجربه بسیار خوبی را شما و گروهتان دارید که می توان با یک هم افزایی موارد، مشکلات و موانع را کشف و اقدامات مثمر ثمرتری را در راستای تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری انجام دهیم. 

در پایان بنا به انعقاد تفاهم نامه بین این دو دستگاه در آینده ای نزدیک شد.

لازم به ذکر است که علاوه بر مسوولین موسسات بهارنکو،  معاون پشتیبانی،  اجتماعی،  مشارکت‌ها،  پیشگیری و امور حقوقی بهزیستی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز