خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۴۵۱

معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ضمن حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، جعفر داراب خانی معاون قضایی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ضمن حضور در برنامه ملاقات مردمی مسئولان قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی با تعدادی از مراجعان به صورت چهره به چهره دیدار کرد و از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات آنان قرار گرفت و ضمن ارشاد و راهنمایی متقاضیان دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی این افراد صادر کرد.

داراب خانی در فرآیند رسیدگی به موضوعات مورد درخواست و تقاضاهای مردم در این جلسه گفت: تقاضای تسریع در رسیدگی ها، درخواست اعاده دادرسی، تاخیر در اجرای احکام صادره، استفاده از تاسیسات حقوقی برای تخفیف مجازات یا آزادی زندانیان از جمله موضوعات مطرح شده بودند که بیشترین فراوانی و ارائه درخواست ها را شامل شده اند.

برنامه ملاقات مردمی قوه قضائیه، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه، مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، در مرکز ملاقات های مردمی قوه قضائیه به طور مستمر و هفتگی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت قوه قضائیه بر عملکرد کلیه مجموعه های قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان ارتباطات مردمی قوه قضائیه به آدرس خیابان حضرت ولیعصر عجل الله – ابتدای خیابان پاستور و اخذ نوبت با توجه به درخواست های صورت گرفته و موضوعات پرونده های قضایی اشخاص با مسئولان قضایی مربوطه بدون واسطه ملاقات کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز