خبرگزاری کار ایران

اجرای حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۱۸

حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، حکم تخریب سازه های غیر مجاز و پل  مستقر بر رودخانه در منطقه تیسیه خمام صبح امروز با حضور احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان اجرایی شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فردی غیربومی در سال 1399  اراضی جنگلی و بستر رودخانه را در منطقه تیسیه خمام تصرف عدوانی کرده و اقدام به ساخت و ساز در این مکان و استقرار پل بر روی رودخانه بدون مجوز قانونی نموده است افزود: در راستای گزارشات و شکایات مردم، دادگستری خمام به موضوع رسیدگی کرده و در سال 1400 حکم قطعی تخریب و اعاده مکان به وضعیت سابق صادر شده است.

وی در ادامه افزود: صبح امروز حکم تخریب بنا اجرایی شد و فرد متخلف متعهد شده است تا ظرف مدت زمان یک هفته پل مستقر بر رودخانه را نیز جمع کند.

آقایی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با مطالبه گری و پیگیری مردم با متخلفین و متجاوزین بیت المال در راستای قانونی برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز