خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان گیلان:

قانون مدیریت پسماند به‌طور آزمایشی در آستانه اشرفیه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۶۷

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت: قانون مدیریت پسماند به‌طور آزمایشی در یک روستای آستانه اشرفیه اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در یازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آستانه اشرفیه با موضوع ساماندهی پسماند و بازیافت زباله، حضور یافت.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهروندان معضل پسماند است، تصریح کرد: قانون مدیریت پسماند به صورت تفکیک زباله تر و خشک از مبدا به طور آزمایشی در روستای «کشل» اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قراردادی در این خصوص بین شهرداری و مجری طرح بسته شده است، افزود: این طرح پس از «روستای کشل» در شهرستان آستانه اشرفیه پیاده سازی شده و سپس در تمام شهرهای استان گیلان اجرایی خواهد شد.

آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا کارگروه پیشگیرانه از آسیب‌های زیست محیطی تحت نظر اداره محیط زیست و کارگروه پیشگیرانه بهداشت عمومی تحت نظر اداره بهداشت شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هر دو گروه با نظارت دادستان شهرستان بایدها و نبایدها را رصد کرده و در کنار مجری طرح خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز