خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری با تبلیغ فروش بلیت بازی سپاهان و الاتحاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۰۸۶

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا گفت: در آستانه مسابقه بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، مجرمان سایبری مترصد سوءاستفاده از متقاضیان هستند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: براساس رصدهای صورت‌گرفته، مشخص است مجرمان سایبری با انجام تبلیغات مختلف در فضای مجازی مبنی بر دسترسی «واگذاری بلیت مسابقه فوتبال سپاهان و الاتحاد به متقاضیان به صورت خارج از تشریفات تعیین‌شده» با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال تقاضای بیشتر از گنجایش ورزشگاه، مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند. 

وی افزود: با توجه به بسترهای تبلیغات دروغین این کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی، تا کنون چندین تارنمای مجرمانه در این خصوص مورد شناسایی قرار گرفته‌اند و اقدامات انتظامی و قضایی علیه مرتکبان اینگونه جرایم در حال اجراست و رصدهای تخصصی پلیس فتا طی ۲ روز باقیمانده به برگزاری این مسابقه ورزشی تشدید خواهد شد. 

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که در صورت تمایل به خرید بلیت این مسابقه ورزشی صرفا به سامانه اعلامی از سوی باشگاه سپاهان مراجعه کنند و از تهیه بلیت در سایر بسترهای اعلامی که قطعا فاقد اعتبار و وجاهت لازم خواهد بود، خودداری ورزند.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، پاشایی در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.gov.ir به جهت پیگیری و رسیدگی سریع گزارش کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز