خبرگزاری کار ایران

طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۸۴

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در خصوص برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی براساس مطالبات مردمی و بخصوص کاربران فضای سایبر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید در تشریح جزئیات این خبر گفت: در حوزه اقدامات پیش‌دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، با اشراف سایبری و اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف هرگونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی رصد می‌شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص «اشاعه و ترویج فحشا در فضای مجازی» نظیر «ترغیب به بی‌حجابی، تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاقی، پیکرتراشی و ...» افزود: تا کنون با انجام 7643 رصد عام صورت تعداد 1927 مورد شناسایی انجام شده و بالغ بر  500 فقره اقدام قضایی و عملیاتی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی صورت گرفته است.

رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: براساس مطالبات مردمی و بخصوص کاربران فضای سایبر کارگروه‌های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هرگونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیراخلاقی شناسایی و بر خورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: براساس مستندات موجود تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌شده در حوزه رفتارهای هنجارشکنانه در زمینه کانال‌ها و صفحات صیغه‌یابی، دوست‌یابی، مدلینگ، اخاذی و ... از طریق طرح شکایت از سوی شکات و به صورت پرونده‌های کثیرالشاکی به این پلیس ارجاع شده است و رسیدگی به این پرونده ها در اولویت های انتظامی قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز