خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا اردبیل خبر داد؛

اجرای دومین مرحله طرح پویش مردمی کودکان سایبری در استان / ضرورت تبیین نحوه فرزند‌پروری سایبری در خانواده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۰۶۶

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از اجرای دومین مرحله طرح پویش مردمی کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی در خصوص خطرات فضای مجازی برای کودکان از ۲۵ الی۳۰ دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قهرمان‌طالع با اعلام این خبر افزود: به دلیل اینکه امروزه محیط بازی، آموزشی و ارتباطی کودکان از فضای حقیقی به فضای مجازی تغییر کرده که به طور طبیعی فرزندان در این فضا با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

وی به نقش کلیدی خانواده‌ها و همچنین سازمان‌های مختلف در آموزش کودکان اشاره کرد و گفت: باید نحوه فرزند پروری سایبری در خانواده‌ها شکل گیرد و تنها راه‌حل این مشکل افزایش دانش سایبری خانواده‌ها و همراهی با فرزندانشان در فضای مجازی است.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: برای این پویش در روز اول با محوریت کودکان سایبری، والدگری در فضای مجازی، روز دوم با محوریت کودکان سایبری، آموزش مجازی، روز سوم با محوریت کودکان سایبری، مسئولیت اجتماعی، روز چهارم با محوریت کودکان سایبری، نقض حریم خصوصی، روز پنجم با محوریت کودکان سایبری، اعتیاد اینترنتی، روز ششم با محوریت کودکان سایبری، بازی‌های رایانه‌ای و روز هفتم هم با محوریت کودکان سایبری، پلیس فتا حامی کودکان در فضای مجازی اقداماتی برنامه‌ریزی‌شده است.

سرهنگ قهرمان‌طالع به صفحه کودک در سایت پلیس فتا به آدرس https://cyberpolice.ir/cyberkids  اشاره کرد و گفت: هموطنان گرامی بخصوص والدین و فرزندان گرامی می توانند با مراجعه به صفحه مذکور و عضویت در آن از آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با کودک و همچنین آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی بر کاربران مطلع شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز