خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان خبر داد:

دستگیری رمال و دعانویس اینستاگرامی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۳۶

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری شخصی که با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی اقدام به رمالی و دعانویسی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار کرد: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، کارشناسان با صفحه‌ای در اینستاگرام روبرو شدند که گرداننده آن با گذاشتن تصاویر فال‌گیری، رمالی و دعانویسی اقدام به تبلیغ و انجام این کار می‌کرد که به دلیل حساسیت موضوع، بلافاصله پرونده تشکیل و جهت رسیدگی در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی بررسی‌های اولیه و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد که دارنده صفحه اینستاگرامی با فریب کاربران فضای مجازی و به بهانه رمالی با اخذ وجه از آنان کلاهبرداری می‌کند.

سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد تا با تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گیرد.

 این مقام انتظامی گفت: هموطنان عزیز ضمن توجه به این نکته که اطمینان کردن به صفحات و کانال‌های رمالی و فال‌گیری در فضای مجازی طبیعتاً عاقبت خوبی نداشته و علاوه بر ضرر مالی باعث از هم پاشیدن بنیاد خانواده‌ها خواهد شد، می‌توانند گزارشات خود را در خصوص اینگونه صفحات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز