خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست شهرداری تاکید کرد:

رویکرد مدیریت سبز از مهمترین اهداف محیط‌زیستی شهر تهران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۲۵۵

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران با بیان این که ضعف مدیریت یکپارچه یکى از چالش‌هاى تاثیرگذار بر محیط‌زیست شهرى است، گفت: ما در بدنه شهردارى تهران پیگیر اجراى مدیریت سبز هستیم.

به گزارش ایلنا، حلیا سادات حسینی با حضور در همایش «بیمارستان سبز» که در محل آمفی تئاتر بیمارستان تریتا برگزار شد، گفت: برآیند کارهای مشارکتی در حوزه مدیریت سبز و محیط‌زیست به نفع شهر و شهروندان است و این که در این بیمارستان مدیریت سبز در دستور کار قرار گرفته، اتفاق خوشایندى است که در مسیر تحقق مدیریت یکپارچه رقم خورده است. 

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر استمرار و نگهداشت اجراى نظام مدیریت سبز در این بیمارستان تاکید کرد و گفت: بدون شک نگهداشت یک فرآیند از اجراى آن سخت‌تر است، از این منظر انتظار مى‌رود با توجه به رویکرد مدیریت سبز که همین حفظ منابع از مبدأ است و با تداوم پیاده‌سازی الگوهایی مثل بازچرخانی و الگوی کاهش مصرف در جهت نگهداشت نظام مدیریت سبز این بیمارستان کوشاتر عمل شود. 

براساس اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حسینی در پایان گفت: مدیریت پسماندهای بیمارستانی شاید مهمتر از تولید آن باشد، زیرا در صورت اجرا نشدن برنامه‌‎های ساماندهی پسماند بیمارستانی باید در آینده شاهد تاثیرات مخرب آن روی سلامت انسان و محیط‌زیست باشیم که حتما این مساله با آموزش علمی و ایجاد نظم در خصوص ساماندهی پسماند و اجراى ضوابط اجرایی قابل مدیریت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز