خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست شهرداری تهران تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت اجتماعی ورزشکاران در تبیین و ارتقای فرهنگ محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۲۶۷

آیین اختتامیه مسابقات فوتسال «جام محیط‌زیست» با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ١١، حلیا سادات حسینی، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سید محمد شریف محسنی، مدیر سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت بهره‌برداری مترو عصر روز گذشته در ورزشگاه منطقه ١١ برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از از روابط‌عمومی اداره‌کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حلیا سادات حسینی با اشاره به تاثیرگذاری متقابل دو حیطه ورزش و محیط‌زیست بر یکدیگر، هدف از برگزاری این مسابقات را استفاده از ظرفیت اجتماعی ورزشکاران، دوستداران ورزش و محیط‌زیست در تبیین و ارتقای روزافزون فرهنگ زیست‌محیطی دانست و گفت: ورزش یک پیامد اجتماعی بسیار تاثیرگذار در اقشار مختلف جامعه است و ورزشکاران به عنوان سفیران محیط‌زیست در اشاعه فرهنگ درست محیط‌زیستی در جامعه نقش اساسی دارند.

مدیر کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران تاکید کرد: هدف مشترک ورزش و محیط‌زیست، سلامت شهروندان و ایجاد نشاط و حساسیت اجتماعی است.

گفتنی است، در مسابقات فوتسال «جام محیط‌زیست»، در مجموع شش تیم شامل محیط‌زیست شهرداری تهران، حفاظت محیط‌زیست شهر تهران، محیط‌زیست مترو، دی‌مارت، آفا شیمی و بهسا شرکت کردند که تیم‌های آفا شیمی و بهسا، محیط‌زیست مترو و محیط‌زیست شهرداری تهران در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان تیم‌های محیط‌زیست مترو و آفا شیمی به مسابقه پایانی راه پیدا کردند و تیم محیط‌زیست مترو به مقام قهرمانی و آفا شیمی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کردند و تیم محیط‌زیست شهرداری تهران به مقام سوم مسابقات فوتسال «جام محیط‌زیست» رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز