خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

رصد لحظه‌ای تمام خودروها و موتورهای شرکت شهربان و حریم‌بان/ تخلفات احتمالی در کمیته انضباطی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۹۶

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: گشت‌های شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران به صورت لحظه‌ای رصد و کنترل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، حسین نظری در حاشیه بازدید از شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران که با حضور اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران انجام شد، گفت: جلسات با اعضای کمیسیون خدمات شهری به صورت مستمر هر هفته در حال برگزاری است و در هرجلسه موضوعی محوری در حوزه خدمات شهری، بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: هفته جاری با حضور در شرکت شهربان و حریم‌بان مسائل مربوط به این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گزارشی از عملکرد شرکت شهربان و حریم‌بان در دوره مدیریت شهری ششم ارائه شد و اعضای شورا نظرات خود را عنوان کردند.

نظری خاطرنشان کرد: با کمک دوربین‌های مرکز کنترل و پایش شرکت شهربان و حریم‌بان، از ورود مصالح برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم جلوگیری می‌شود. همچنین گشت‌های این شرکت به صورت برخط پایش و محدوده گشت‌زنی آنها از طریق سامانه‌های هوشمند رصد می‌شود.

نظری گفت: تمامی خودروها و موتورهای شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران توسط سامانه هوشمند در لحظه پایش می‌شود و تخلفات احتمالی اکیپ‌های گشت‌زنی این شرکت نیز از طریق همین سامانه در کمیته انضباطی مطرح و بررسی و در سامانه جامع شهربان ماموریت‌های اکیپ سه نفره ثبت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز