خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون شهردار تهران صورت گرفت؛

بررسی پروژه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۲ و چگونگی ایجاد تحول در حوزه نگهداشت شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۷۲۲

با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، پروژه‌های اولویت‌دار سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست بررسی پروژه‌های اولویت‌دار حوزه خدمات شهری در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، علیرضا جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری، علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، قربانی مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و جعی از مشاوران و مدیران ارشد این معاونت عصر دیروز 30 اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

در این نشست حسین نظری پس از ارائه گزارشی مبسوط از پروژه‌های اولویت‌دار حوزه خدمات شهری در سال 1402 و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر گفت: با توجه به گستره وسیع و مختلف خدمات معاونت خدمات شهری به شهر و شهروندان و ارتباط مستمر و مستقیم با آنان، از این‌رو، این حوزه باید در سال جدید تحولات خوبی را در سطح شهر تهران رقم بزند.

وی افزود: در اجرای طرح تحول در سطح شهر تهران باید با برنامه‌ریزی جامع و کارشناسی از ایده‌های نوینی که قابلیت اجرا داشته باشند، بهره گرفت. این تحولات باید منجر به کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان گردد و به شکل ملموسی در سطح مناطق 22گانه دیده شود.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های لازم و در برش اولیه و در شش ماهه ابتدایی سال برخی از پروژه‌های اولویت‌دار و نیز اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر باید در موعد مقرر و تعیین‌شده به اتمام برسد و اجرایی شود.

گفتنی است، در این جلسه مدیران عامل حوزه خدمات شهری به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار خود پرداختند و در خصوص چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز