خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست صورت گرفت؛

افتتاح برخط ۵۷ پروژه محیط‌زیستی به مناسبت «هفته دولت»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۸۵

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست‌ با حضور در نمایشگاه «روایت خدمت» و برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران کل محیط‌زیست استان‌ها ۵۷ پروژه محیط‌زیستی را در سراسر کشور به صورت برخط افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سلاجقه در سومین روز از نخستین نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم که با عنوان «روایت خدمت» و به مناسبت «هفته دولت» برگزار می‌شود، حضور یافت و ضمن برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران کل محیط‌زیست استان‌ها از ۵۷ پروژه ‌محیط‌زیستی در سطح کشور رونمایی کرد.

این پروژه‌ها در استان‌های اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، همدان، قزوین، ایلام، کردستان، خراسان شمالی، خوزستان، قم، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران، کردستان و تهران به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه سنجش کیفی هوای شهر اردبیل، ایستگاه کیفیت سنجی هوای شهرستان کامیاران، افتتاح پروژه‌های فاضلاب برخی کارخانجات خصوصی و دولتی و افتتاح یا بازسازی پاسگاه‌های محیط‌بانی در برخی استان‌ها از جمله پروژه‌هایی است که امروز با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست افتتاح شد.

سلاجقه در این مراسم ضمن گرامیداشت «هفته دولت» گفت: دولت مردمی هم و غم خود را بر رفع مشکلات گذاشته است و بر خود فرض می‌داند در عرصه خدمت حضور ویژه داشته باشد.

سلاجقه تاکید کرد: پروژه‌هایی که امروز افتتاح می‌شوند، اغلب در تراز ملی و مربوط به صنایع بزرگ کشور هستند.

وی افزود: همکاران سازمان محیط زیست به صورت گمنام خدمت می کنند و این خدمات را به شهدا تقدیم می کنیم.

گفتنی است، امکان بازدید از نمایشگاه «روایت خدمت» همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در سالن‌های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فراهم بوده و حضور برای عموم آزاد است.

در این نمایشگاه هر یک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی تلاش کرده‌اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه‌های خود با عکس‌ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید مردم قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز