خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت:

پروژه‌های مسکن شتاب گرفته است/ در بسیاری از استان‌ها برای تسریع کار، در حال واگذاری زمین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۶۲

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: پروژه‌های مسکن شتاب گرفته و در بسیاری از استان‌ها برای تسریع کار، در حال واگذاری زمین هستیم. زمین، بخش هزینه‌ای مسکن است و اگر ما بتوانیم این بخش را تسهیل کنیم و زمین را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم، بخش بزرگی از مشکلات این حوزه حل می شود.

به گزارش ایلنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردها و پروژه‌های در دست دولت اظهار داشت: سد چمشیر تیرماه امسال به بهره‌برداری رسید که در زمان افتتاح تقریبا ۲۷ سال از آغاز کار مطالعاتی آن می‌گذشت. پروژه‌های مسکن شتاب گرفته و در بسیاری از استان‌ها برای تسریع کار، در حال واگذاری زمین هستیم.

وی با اشاره به اینکه زمین، بخش هزینه‌ای مسکن است و اگر ما بتوانیم این بخش را تسهیل کنیم و زمین را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم، بخش بزرگی از مشکلات این حوزه حل می شود، تصریح کرد: در ماه‌های آینده، تعداد قابل توجهی مسکن در شهرستان‌ها و تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت خاطرنشان کرد: اکنون کارهای بسیار زیادی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود و ساخت مسکن هم در حال تقویت است.

خلجی دستور رئیس‌جمهور برای تسهیل‌گری در وام ازدواج و واگذاری زمین به خانواده‌ها در حوزه جمعیت را از جمله اقدامات دولت در زمینه جوانان عنوان کرد و افزود: رویکرد دولت اجرا و تقویت این سیاست‌ها است.

وی در پاسخ به سوالی درباره سفر رئیس جمهور به ژوهانسبورگ نیز گفت: تلاش‌های دولت در حوزه دیپلماسی کاملا ملموس است و اینک آثار منطقه‌ای در ارتباط با کشوهای همسایه و خارج از منطقه در سفرهای رئیس جمهور به کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین، آسیای شرقی و آسیایی میانه مشخص است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: اکنون فضای منطقه‌ای مبتنی بر همکاری قرار گرفته و دولت سیزدهم روابط با دیگر کشورها را اصلاح کرده است، موضوعی که تا پیش از این نبود و امید است تثبیت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز