خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

مؤمنان نسبت‌ به‌ سرنوشت همدیگر مسئولیت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۸۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: از شاخصه‌های مهم پلیس مکتبی و تراز انقلاب اسلامی این است که هم باید باهم برادر باشند و روحیه اخوت در یگان‌های انتظامی موج بزند و هم برخورد و رفتار برادرانه و محبت‌آمیزی با آحاد مردم داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در جلسه اخوت ستاد این سازمان گفت: شایسته است ماه ذی‌الحجه را به سبب اعیاد و موالید خجسته، ماه ولایت و امامت بدانیم.

وی افزود: ارتباط‌ها و پیوندها در اسلام براساس اخوت و برادری است. البته برادری که براساس ایمان و اعتقاد باشد. قرآن کریم می‌فرماید که «انما المؤمنون اخوه.» آن اخوت و برادری مورد تایید و تکریم اسلام است که براساس ایمان و اعتقاد و اخلاص باشد. چه خوب است که همه ما در روابط فردی و خانوادگی و سازمانی و اجتماعی، برخورد و ارتباط برادرانه و دلسوزانه‌ای داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: بر همین اساس، مؤمنان نسبت‌ به‌ سرنوشت همدیگر مسئولیت دارند و باید همدیگر را به خیر و خوبی و صلاح دعوت نمایند، چون همه باهم برادرند.

ادیانی در ادامه خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های مهم پلیس مکتبی و تراز انقلاب اسلامی این است که هم باید باهم برادر باشند و روحیه اخوت در یگان‌های انتظامی موج بزند و هم برخورد و رفتار برادرانه و محبت‌آمیزی با آحاد مردم داشته باشند.

وی در پایان گفت: یکی از راه‌های نهادینه‌سازی رفتار برادرانه این است که انسان هم انس دائمی با نماز به‌ویژه نماز جماعت اول وقت داشته باشد و ویژگی دوم نیز این است که انسان با قرآن مأنوس باشد که این دو اصل واقعا انسان‌ساز و در تلطیف روح و اصلاح رفتار انسان اثربخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز