خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

امسال ۱۰ هزار از کارکنان پلیس به کربلا اعزام می‌شوند/ مجموعه انتظامی در مقابل بی‌غیرتی و بی‌حیایی عده‌ای معدود خواهد ایستاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۲۲

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان این که بنا داریم در سال جاری ۱۰ هزار از کارکنان انتظامی را به همراه خانواده به کربلا اعزام کنیم، گفت: مجموعه انتظامی با قدرت و صلابت در مقابل بی‌غیرتی و بی‌حیایی عده‌ای معدود خواهد ایستاد و اجازه نمی‌دهد امنیت اخلاقی و روانی مردم مورد خدشه و هجمه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش بصیرت فرماندهان و مدیران فراجا در قم گفت: بر اثر ارادت و حب فراوان شما فرماندهان و مدیران به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام توفیق زیارت کریمه اهل بیت (س) نصیب شما شده است و این تصادفی و اتفاقی نیست، بلکه حساب شده و از روی دلدادگی و دوستی شما به اهل بیت (ع) است. 

وی افزود: بزرگترین توفیق و نعمت برای ما ایرانیان این است که میزبان آقا امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (س) باشیم و خدا می‌داند حضور این دو بزرگوار چقدر منشأ معنویت و کرامت بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: امام جواد (ع) می‌فرمایند که «زیارت پدرم افضل است، زیرا حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را همه مردم زیارت می‌کنند؛ اما پدرم را، جز خواص شیعه زیارت نمی‌کنند.» لذا براساس روایت فوق، مرحوم آیت‌الله بهجت (ره) می‌فرمودند کرامات و خواصی زیارت امام رضا (ع) دارد که در زیارت امام حسین علیه السلام وارد نشده است. بنابراین قدر این نعمات را باید دانست. 

ادیانی با بیان این که ما در سازمان عقیدتی سیاسی بنا داریم در سال جاری ۱۰ هزار از کارکنان انتظامی را به همراه خانواده به کربلا اعزام کنیم، عنوان کرد: بنا به تدبیر فرمانده محترم انتظامی سال جاری سال نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه انتظامی است، به گونه‌ای که همه کارکنان در مجموعه داعی الی الخیر باشند و از منکر نهی کنند.

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور گفت: یکی از صفات خداوند غیور است، یعنی خداوند نسبت به اسلام و قرآن و مقدسات حساس است. خدا در قرآن می‌فرماید اگر پیامبر (ص) یک حرف از خودش به ما نسبت دهد، رگ گردن او را قطع می‌کنیم. یکی از معروفات و شاید بزرگترین صفات یک مؤمن غیرت دینی است. یعنی انسان مؤمن، نسبت به محرمات و مقدسات دینی حساس است و نمی‌گذارد مورد خدشه و هجمه دیگران واقع شود.

رئیس سازمان عقدتی سیاسی فراجا ادامه داد: مقصود از غیرت دینی این است که فرد مسلمان نسبت به مقدسات اسلام و آنچه بدان مربوط می‌شود، حساس باشد و با تمام توان در پاسداری از آن بکوشد و از کوچک‌ترین تعرّضی به آن جلوگیری کند. غیرت دینی، یعنی تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر در راه نشر معارف دین و حاکمیت ارزش‌ها و خشم مقدس در برابر متجاوزان به مرزهای دین. غیرت دینی یعنی اجازه تجاوز به حریم دین به هیچ کسی ندادن. غیرت دینی یعنی داشتن روحیه دفاع از دین و آمادگی برای فدا کردن همه هستی خود در راه آن.

ادیانی در ادامه توضیحات خود اظهار داشت: بخش دیگر غیرت دینی، غیرت ناموسی است. یعنی انسان نباید ناموس خود را در معرض دید دیگران قرار دهد. جامعه ما یک جامعه اسلامی است و حجاب و عفاف یک واجب دینی شرعی و قانونی است. مجموعه انتظامی با قدرت و صلابت در مقابل بی‌غیرتی و بی‌حیایی عده‌ای معدود خواهد ایستاد و اجازه نمی‌دهد امنیت اخلاقی و روانی مردم مورد خدشه و هجمه قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز داشتن غیرت دینی و ملی یکی از نیازهای اساسی جامعه ماست؛ البته دشمنان اسلام و ایران تلاش کرده‌اند این صفت ارزشمند و  الهی را از ملت ما بگیرند، اما ایران عزیز ما در سایه تمسک و عمل به احکام مترقی اسلام و عشق به خاک و وطن عزیز ما، به پیشرفت‌های خیره کننده معنوی و مادی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز