خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

دلسوزان کشور به ویژه نخبگان و خواص امیدآفرینی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۰۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نظام اسلامی، بزرگترین امانت امام و شهدا در دست ماست. این مسئولیت‌ها امانت است دست ما مسؤولین. حق ادای این مسئولیت‌ها این است که آن را در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب به کار بگیریم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست  بصیرتی رؤسا و مدیران عقیدتی سیاسی سراسر کشور گفت: حضور چند صد هزار نفری مردم در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت‌الله سلیمانی ثابت کرد که مردم عاشق روحانیت انقلابی هستند. این درحالی است که دشمنان اسلام و انقلاب به طور دائم تبلیغ می‌کنند که مردم از انقلاب و روحانیت رویگردان شده‌اند، اما مردم عزیز و انقلابی ما در صحنه‌ها و حوادث مختلف با بصیرت و هوشیاری مثال‌زدنی از تمامیت ارضی کشور و از ارزش‌های انقلاب و آرمان های امام و شهدا دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان انتظامی کشور افزود: قرآن بزرگترین کتاب و منبع معرفت و بصیرت است و شرط بهره‌مندی از مفاهیم غنی و حیات‌بخش قرآن انس دائمی و مستمر با قرآن و دست کم تلاوت یک یا چند صفحه از قرآن با توجه و معناست. همت کنیم و مقید باشیم که هر روز قرآن تلاوت کنیم و دیگران را هم به این عمل صالح تشویق و ترغیب کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: تک‌تک آیات قرآن درس زندگی است باید این درس‌ها را فراگرفت و به آن عمل کرد و در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کرد. ادای امانت یکی از درس‌های مهم قرآن است. نظام اسلامی، بزرگترین امانت امام و شهدا در دست ماست. این مسئولیت‌ها امانت است دست ما مسؤولین. حق ادای این مسؤلیت‌ها این است که آن را در جهت خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب به کار بگیریم. امام و مقام معظم رهبری خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و می‌گویند به ما خادم بگویید بهتر از این است که به ما رهبر بگویید.

ادیانی در ادامه گفت: انتخابات آخر سال جاری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و دشمنان ایران تمام تلاش خود را خواهند کرد که مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین و ناامید سازند، اما با لطف و فضل الهی و هوشیاری مردم و حضور حداکثری آنها این دفعه هم تیر آنها به سنگ خواهد خورد و ملت بصیر ایران آنها را ناامید و ناکام خواهند گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: دلسوزان کشور به ویژه نخبگان و خواص هم امیدآفرینی کنند و هم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین و تشریح کنند. راهبرد ما در مجموعه انتظامی، تبیین شاخصه‌های کاندیداهای اصلح و مشارکت همگانی آحاد کارکنان و خانواده‌های آنان در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز