خبرگزاری کار ایران

مردان تهرانی ۷ برابر زنان در تصادفات مقصرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۳۸۸

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این که مردان هفت برابر زنان در تصادفات تهران مقصر هستند، گفت: در تصادفات جرحی که در سه ماهه اول ۱۴۰۲ اتفاق افتاده است، ۸۸ درصد تقصیر مربوط به آقایان و ۱۲ درصد متعلق به خانم‌ها بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رابعه جوانبخت صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی گفت: نحوه و رفتار رانندگی خانم‌ها و آقایان به دلیل تفاوت‌های ساختاری و فیزیولوژیکی که دارند، با یکدیگر کاملا متفاوت است.

وی افزود: در ۸۸ درصد تصادفات جرحی تهران در سال ۱۴۰۲، مردها مقصر بودند و فقط در ۱۲ درصد تصادفات بانوان مقصر شناخته شدند. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خانم‌ها تخلفات حادثه‌ساز را کمتر تجربه می‌کنند و انتخاب آنها معمولا احتیاط است و اغلب رفتارهای پرخطر و ریسک‌پذیر را در رانندگی انجام نمی‌دهند.

جوانبخت تاکید کرد: با توجه به این که آقایان بیشتر از خانم‌ها به استقبال تخلفات حادثه‌ساز می‌روند، در تصادفات جرحی شاهد آن هستیم که معمولا مردان بیشتر مقصرند. 

وی در پایان گفت: خانم‌ها رانندگی محتاطانه‌تری نسبت به آقایان دارند و به اصطلاح اول گواهینامه می‌گیرند و سپس رانندگی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز