خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد:

بهترین مسیرهای تردد به بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۷۷۸

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان با عوامل پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند و در محل‌هایی از قطعات که معابر باریک است، نسبت به پارک صحیح خودروی خود اقدام کنند تا رفت و آمد دیگر خودروها دچار مشکل نشود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد  رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد مراجعات به بهشت زهرا(س) در روزهای پایانی سال اظهار کرد: همه ساله و در  پنجشنبه و جمعه آخر سال شهروندان جهت زیارت اهل قبور  به بهشت زهرا ( س ) مراجعه می کنند و این سنت دیرینه و حسنه را انجام می دهند.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ نیز  برحسب  وظیفه ذاتی  خود از  ابتدای  صبح  طرح انتظامی  ترافیکی ویژه ای را در  این محدوده به منظور  تسهیل عبور  و مرور مراجعین به مرجله اجرا در می آورد.

رازقی اظهارکرد: همکاران بنده از ساعت ۴ صبح در محدوده های پیرامونی بهشت زهرا(س ) مستقر می شوند و به پوشش ترافیکی  این مراسم تا انتهای  آن خواهند پرداخت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: رعایت چند نکته ضروریست و کسانی  که می خواهند از  محورهای غربی، مرکزی و شرقی شهر  تهران به بهشت زهرا( س ) مراجعه کنند، حتما به این نکات توجه کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که می خواهند از مناطق غربی شهر تهران به بهشت زهرا(س) مراجعه کنند، بهترین مسیر استفاده از آزادراه خلیج فارس است که می توانند از بلوار  علامه عسگری  و از درب هایی مانند ۱۳ آبان به محدوده بهشت زهرا (س)  وارد شوند.

رازقی افزود: کسانی که می خواهند از مناطق مرکزی  شهر تهران به بهشت زهرا (س) مراجعه کنند، بهترین مسیر برای‌شان استفاده از بزرگراه شهید هاشمی است که مستقیم از محدوده بزرگراه شهید تندگویان می توانند وارد محدوده بهشت زهرا(س) شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کسانی که می خواهند از مناطق شرقی شهر تهران به بهشت زهرا(س) مراجعه کنند، بهترین مسیر استفاده از بزرگراه امام علی ( ع ) است که از بزرگراه شهید هاشمی و از محدوده بزرگراه شهید رجایی می توانند از  درب  غربی و گلدسته وارد محدوده بهشت زهرا (س) شوند.

وی  چند توصیه نیز  داشت: شهروندان با عوامل  پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند و در محل هایی از  قطعات که معابر  باریک است، نسبت به پارک صحیح خودروی  خود اقدام گنند تا رفت و آمد دیگر خودرو ها دچار  مشکل  نشود.

رازقی همچنین گفت: مراجعه کنندگان مدت حضور خود را در بهشت زهرا(س) طولانی  نکرده و به موقع بازگردند. ضمن اینکه می توانند از  مسیریاب های داخلی  برای  جستجوی قطعات استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز