خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در سامانه جذب دستیار آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۸۶۶

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز فراخوان جذب دستیاران آموزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «حامد حسن‌پور» رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در نخستین روز فراخوان جذب دستیاران آموزشی، بیش از ۱۰ هزار دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مربوطه وارد شده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند. 

وی با بیان اینکه امکان ویرایش اطلاعات تا پایان مهلت ثبت‌نام فراهم است، افزود: پس از صحت‌سنجی، ارزیابی و اولویت‌بندی، دستیاران آموزشی انتخاب خواهند شد. 

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، پاسخگوی سوالات دانشجویان متقاضی جذب دستیار آموزشی از طریق تماس با شماره‌های تلفن‌های ۴۴۸۶۵۲۳۳-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۲۴۵-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۶۸۶-۰۲۱ و ۴۴۸۶۵۱۸۹-۰۲۱ هستند. 

گفتنی است ثبت نام دوره ویژه مدرسی، مختص دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز و از طریق مراجعه به سامانه ثبت‌نام باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس https://bpj.iau.ir آغاز شده تا ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز