خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران در بازدید میدانی از عملیات برف‌روبی:

مدیران شهرداری به‌خوبی از نقدها برای خدمات‌رسانی استفاده کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۶۱

سخنگوی شورای شهر تهران در بازدید میدانی از عملیات برف‌روبی در معابر پایتخت گفت: مدیران شهرداری به‌خوبی از نقدها برای خدمات‌رسانی استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بامداد دوشنبه ۲۴ بهمن ماه و همزمان با بارش برف در پایتخت از روند عملیات برف روبی در مناطق شمالی تهران به صورت میدانی بازدید کرد و گفت: با توجه به میزان برودت هوا و شدت بارش برف در پایتخت از روند عملیات برف روبی در شمال پایتخت به صورت سر زده بازدید کردم.

وی افزود: این بازدید از  مناطق ۱، ۴، ۷ و ۸ تهران  صورت گرفت که خوشبختانه عملیات برف روبی به صورت شبانه روزی ادامه داشته  و بزرگراه ها و معابر اصلی و برخی معابر فرعی نیز بدون هیچ مشکلی برف روبی شدند.

سخنگوی‌ شورای اسلامی شهر تهران گفت:  عملیات شن پاشی‌ به خوبی انجام شده و هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی مناطق ذکر شده وجود ندارد البته در منطقه ۴ پایتخت تا نیمه های شب بارندگی ادامه داشت که همکاران در نواحی در حال بازگشایی مسیر های اصلی و فرعی بودند.

نادعلی با اشاره به فعالیت های برف روبی در منطقه یک تهران گفت: همچنین از ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه کارگران خدمات شهری در منطقه یک فعالیت خود را در زمینه برف روبی مجدد آغاز کردند تا در معابر اصلی و فرعی شهروندان دچار مشکل رفت و آمد نشوند. 

سخنگوی‌شورای اسلامی شهر تهران گفت:  مدیران شهرداری تهران از نقدهای مطرح شده در زمینه برف روبی که به جا و درست بود در راستای  ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان به بهترین شکل استفاده کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز