خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

«اطراف مدارس و بیمارستان‌ها» در اولویت برف‌روبی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۲۹

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اطراف مدارس، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، پایانه‌های اتوبوسرانی و پایانه‌های تاکسیرانی در اولویت عملیات برف‌روبی و شن‌پاشی در معابر پایتخت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که تهران در روز گذشته شاهد بارش سنگین برف بود و از اوایل صبح تا ساعات پایانی شب، پیوسته برف از آسمان می‌بارید، نیروهای خدمات شهری شهرداری پایتخت از همان نخستین ساعات صبح دیروز تا این لحظه مشغول برف‌روبی و شن‌پاشی در معابر تهران هستند و پس از پایان بارش‌ها نیز عملیات تکاندن درختان و جلوگیری از یخ‌زدگی سطح خیابان‌ها آغاز شده است. 

این نکته‌ای است که علیرضا جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا روی آن دست گذاشت و اظهار داشت: برف‌روبی در سطح خیابان‌های پایتخت طبق دستور کار ابلاغی ادامه دارد و اطراف مدارس، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، پایانه‌های اتوبوسرانی و پایانه‌های تاکسیرانی در اولویت عملیات برف‌روبی و شن‌پاشی قرار دارد. 

وی افزود: پس از پایان بارش‌ها در شب گذشته، نیروهای خدمات شهری از ساعت ۲ بامداد امروز عملیات جلوگیری از یخ‌زدگی سطح معابر را آغاز کرده‌اند و همچنین به برف‌روبی و شن‌پاشی در معابری که در طول دیروز از چشم آنها جا افتاده بود، می‌پردازند تا برف موجود در سطح تمام معابر فرعی و اصلی را جمع‌آوری کنند. 

مدیرکل امور خدمات شهری ادامه داد: صبح امروز شهردار تهران شخصا از عملیات برف‌روبی در نوار شمالی پایتخت که شاهد برف مناسبی در روز گذشته بودند، بازدید کردند و دستورالعمل‌های لازم را به مناطق شهرداری ابلاغ کردند و تأکیداتی جدی برای تسهیل شرایط تردد شهروندان در خیابان‌ها و پیاده‌روها داشتند. 

جعفری تاکید کرد: عملیات تکاندن درختان موجود در حاشیه خیابان‌ها و سطح بوستان‌ها و فضاهای سبز تهران نیز در دو مرحله، نخست از حدود ساعت ۵ بعد از ظهر دیروز و همچنین از ساعت ۲ بامداد امروز توسط نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری آغاز شده است و تکاندن برف از روی درختان برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌ها ادامه دارد. 

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در جریان عملیات برف‌روبی در تهران گزارش نشده است و از صبح دیروز تا این لحظه ۱۱ هزار نفر از نیروهای خدمات شهری و ۱۳ هزار نفر از نیروهای فضای سبز شهرداری مشغول برف‌روبی، شن‌پاشی، تکاندن درختان و جمع‌آوری برف از سطح معابر و فضاهای سبز شهری هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز