خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اعلام کرد:

خدمت‌رسانی ۱۱ هزار نفر با ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۷۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: حدود ۱۱ هزار نیروی خدمات شهری و ۲ هزار دستگاه ماشین‌آلات در خدمات شهری شهرداری تهران مشغول خدمت در برف‌روبی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد خدمت رسانی شهرداری در زمان بارش برف اظهار کرد: همکاران از زمان شروع بارش برف زحمات زیادی کشیدند و از آنها تشکر می کنم و همچنین از زحمات پلیس راهور که در صحنه هستند و اطلاعاتی را که ما نیاز داریم، در اختیار قرار ما می دهند قدردانی می کنیم.

وی افزود: دیروز با پلیس راهور جلسه ای هماهنگی برای بارش امروز  داشتیم که بر اساس توافق کارها پیش می رود و ممنون راهور هستیم.

نظری با بیان اینکه از صبح هر نقطه ای گزارش شد، سریعا اقدام به برف روبی و شن پاشی شد، افزود: از مردم درخواست می کنیم در روزهای برفی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند؛ همچنین طبق گزارشهای هواشناسی تا فردا صبح بارش ها ادامه دارد و فردا با پدیده برودت هوای سرد روبه‌رو خواهیم بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار دستگاه ماشین آلات در خدمات شهری شهرداری تهران مشغول خدمت در برف روبی هستند که ۳۰۸ عدد ماشین آلات مکانیزه هستند و همچنین حدود ۱۱ هزار نیروی کارگری مشغول خدمت هستند که در مواقع اضطراری ۱۳ هزار نفر هم از بخش فضای سبز اضافه می شوند و هم پوشانی می کنند؛ همچنین همکاران حوزه شهربان و حریم بان در مواقع ضروری به رفع ترافیک و برف روبی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز